"אני כמוכם, באליטה, שונא את תנועת ש"ס ואת דרעי"

הדברים שצוטטו בשם רמי סדן, יו״ר דירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 10, חמורים ביותר, מזעזעים ומגונים. מדובר בהתבטאויות גזעניות ומתנשאות שנאמרו נגד תנועה המייצגת מאות אלפי אנשים בישראל
איתי גדסי 3 Comment on "אני כמוכם, באליטה, שונא את תנועת ש"ס ואת דרעי"

אמירות קשות מיוחסות למקורבו של ראש הממשלה ויו"ר חדשות 10 הנכנס • על פי אחד הנוכחים בישיבת העבודה הראשונה של רמי סדן, התבטא האיש נחרצות נגד קהלים נרחבים בישראל • ש"ס דורשת מדירקטוריון חדשות 10 להשהות את המינוי

צילום: Michal Fattal/Flash90
הדברים שצוטטו בשם רמי סדן, יו״ר דירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 10, חמורים ביותר, מזעזעים ומגונים. מדובר בהתבטאויות גזעניות ומתנשאות שנאמרו נגד תנועה המייצגת מאות אלפי אנשים בישראל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

התבטאות מעוררת סערה: בימים האחרונים נכנס רמי סדן לתפקיד יו"ר חדשות 10. באחת מישיבות העבודה הראשונות של האיש עם צוות הערוץ, התבטא – כך לפי גורם אנונימי שנכח בהם – באופן שנוי במחלוקת.

לטענת הנוכח שצוטט ב'הארץ', סדן אמר בישיבה כי הוא "שונא את ש"ס ואת הגנב דרעי, בואו נודה על האמת, אני כמוכם, באליטה, אך אבל אנחנו, כאליטה, צריכים לפרוץ את המעגלים של הערוץ, לפנות לקהל של ש״ס, למסעודה משדרות". לדברי הגורם, "מהדברים נדף ריח של גזענות".

תגובת תנועת ש״ס הגיבה: הדברים שצוטטו בשם רמי סדן, יו״ר דירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 10, חמורים ביותר, מזעזעים ומגונים. מדובר בהתבטאויות גזעניות ומתנשאות שנאמרו נגד תנועה המייצגת מאות אלפי אנשים בישראל.

"הדברים החשוכים נאמרו בישיבה שבה הציג סדן את השקפת עולמו בפני דירקטוריון חברת החדשות, מה שמחמיר עוד יותר את הדברים. חמור שאדם כזה מקורב לראש הממשלה ולמשפחת נתניהו. לאור זאת דורשת תנועת ש״ס מדירקטוריון חדשות 10 לשקול שוב מינוי של איש כזה לתפקיד בכיר כל כך בחברת החדשות".

ח"כ יגאל גואטה הגיב: "הדברים המחפירים של רמי סדן מוכיחים שהגזענות חיה נושמת ובועטת. ההתנשאות הזו היא כנגד כל בני עדות המזרח. על רה"מ ושר התקשורת נתניהו שהוא נצר ליהדות ספרד לדרוש את פיטוריו".

סדן עצמו סירב להגיב לפניית 'הארץ' בנושא.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    אשריו ואשרי חלקו שטבע את הרשעים.

  2. 1

    אני גם לא מחבבת במיוחד את האיש ואת מפלגתו. כל אחד והדעה שלו. למה אף אחד לא שונא את אלה שמשדרים אג'נדה הפוכה ממנו?!